Po co te drinki?

, , , , , , , , ,

Hej!

Często wspominam o tym, jak ważne jest kupowanie drinków przez klienta. Czy zastanawiałaś się jednak, dlaczego tyle o tym mówię? Chciałabym wyjaśnić Tobie cały ten “zamęt” z kupowaniem drinków przez klienta.

Jesteś świadoma, że Twoim obowiązkiem – oprócz tańca –  jest odpowiednie podejście do klienta. Zagadywanie go, utrzymywanie tej relacji na czas jego pobytu w klubie oraz nakłanianie do kupienia obojgu Wam symbolicznych drinków. 

Dlaczego?

Idea kupowania drinka wynosi się z zasad panujących w klubie. Każdy klub nocny daje premię każdej tancerce za ilość wykupionych u niej drinków. W niektórych miejscach obowiązkiem klienta wchodzącego do klubu jest zamówienie drinka wejściowego, bez tego nie może przebywać w obecności pięknych tancerek – taka zasada. Jest to obecne w niektórych miejscach – w zdecydowanej większości klienci wchodzą i kupują drinki dopiero po czasie.

Jak mam nakłonić klienta?

Czytając mój e-book pt. “Najlepsze skrypty do rozmów z klientami” dowiesz się, jakimi tekstami możesz dysponować. Jest ich od groma i są uzależnione do każdego typu klienta. W skrócie – musisz wyczuć potrzeby danej osoby i tak poprowadzić rozmowę, by poczuła się komfortowo w Twojej obecności oraz Ciebie polubiła 🙂

Drinki w klubach to super sprawa. Traktuje się je jako takie napiwki dla striptizerek, które dolicza się do dziennej zarobionej kaski. Na mojej stronie znajdziesz zakładkę, w której opisuję premię do każdego drinka – warto o tym poczytać 😉

W takim razie, czego mogę życzyć? Jak największej ilości drinków!

Twoja Kate <3

Dodaj komentarz

PLN Złoty polski
EUR Euro