Najlepsze zajęcia sportowe dla tancerek

, , , , , , , ,

Hej, kochana!

Jesteś świadoma tego, że tańcząc dla ludzi liczy się Twój wizerunek. To, jak wyglądasz i się prezentujesz będzie odzwierciedlało Twoje zarobki. Pisałam już o tym, jak zadbać o swoją kondycję fizyczną i wspomniałam tam m.in. o aktywności fizycznej. Cardio, trening siłowy, rozciąganie… co wybrać, gdy tyle różności? A przede wszystkim – co jest najlepsze? Już śpieszę z pomocą! 

JOGA

Wybierając tę aktywność fizyczną przede wszystkim będziesz rozciągnięta i osiągniesz smukłą sylwetkę. Joga oprócz tego działa pozytywnie na bóle mięśni spowodowane stresem. Co jeszcze? Wzmacnia Twoje mięśnie, dzięki czemu możesz bardziej pokombinować z rurą na parkiecie. Dodatkowo ten sport wycisza i uspokaja, można go łączyć z medytacją.

PILATES

Jest podobny do jogi. Jest to dość spokojny sport, który rozciąga mięśnie i koi umysł. Jako tancerka musisz mieć nienaganną postawę, a to osiągniesz dzięki pilatesowi. Taki trening możesz zrobić sama w domu, wystarczy mata i kilkanaście minut wolnego. Tak samo, jak joga – może go ćwiczyć każdy i nie wymaga szczególnego przygotowania.

SPORTY WALKI

Boks, karate, kick-boxing… Do wyboru, do koloru! Jeżeli byłaś na kursie samoobrony, z pewnością spodobają Ci się sporty walki. Jeśli nie – jest to mega fajna alternatywa od spokojnych, typowo “kobiecych” dyscyplin. Mnóstwo kobiet trenuje boks i bardzo go sobie chwali! Sztuki walki wyrabiają w trenujących pewność siebie, spokój oraz dużą odporność psychiczną. Ponadto wyrabiają waleczność, odwagę oraz uczą pokonywać lęk. Dobry stan psychiczny przekłada się na poprawę zdrowia fizycznego. Zachęca, prawda?

SIŁOWNIA

Powiedziane w dużym skrócie… Na siłowni znajdziesz dosłownie WSZYSTKO! Możesz tam wykonać trening cardio, biegając np. na bieżni, ale także znajdziesz tam miejsce na trening siłowy, który bardzo Ci polecam! Nic tak nie buduje pupy, jak ciężary 😉 Dodatkowo – na większości siłowni, wykupując karnet masz dostęp do wszystkich zajęć fitness, a te możesz dopasować typowo pod siebie! Brazylijskie pośladki, tampoliny, zumba, aeurobik… Sprawdź plan swojej siłowni i spróbuj!

TANIEC 

Hej! Myślę, że jeśli interesuje Ciebie szerokopojęty taniec, to udanie się na jakiś kurs jest dobrym pomysłem. Czy to taniec towarzyski, czy taniec brzucha – z pewnością odnajdziesz się w którejś z tych dziedzin. Warto chociaż raz spróbować swoich sił w tej dyscyplinie.

POLE DANCE

No… to chyba oczywiste 😉 Pomimo, że pole dance różni się trochę od striptizu, to powiem Tobie, że wiele striptizerek właśnie tak zaczynało swoją przygodę. Pole dance jest świetnym rozwiązaniem na zwiększenie siły swoich mięśni oraz nauczenie się różnych akrobacji, które możesz potem wykorzystać… na parkiecie 🙂

Nawet jeśli nigdy nie przepadałaś za aktywnością fizyczną oraz byłaś pierwszą osobą chętną, do ucieczki z zajęć wf, nic straconego. Możliwe, że nie odkryłaś jeszcze sportu, który byłby dla Ciebie. Bardzo Cię zachęcam do zapoznania się z moimi propozycjami. Przekonasz się, jak piękny i przyjemny może być sport, jeśli będziesz robiła coś, co lubisz.

Kasia <3

Dodaj komentarz

PLN Złoty polski
EUR Euro